English 16.09.2021

I. Տրված են բառեր և դրանց բացատրությունները: Գրեք ճիշտ բառերը իրենց բացատրությունների տակ: Ruler, pen, key, rubber we write with it, we measure things with it, we erase things with it, we open doors with it.

  1. We open doors with it. Key
  2. We measure things with it. Ruler
  3. We erase things with it. Rubber
  4. We write with it. Pen

II. Պատկերացրու, որ լրագրող ես և հարցազրույց ես վերցնում քո սիրած երգչից կամ դերասանից: Թարգմանիր այս երևակայական հարցազրույցը անգլերեն:

Բարև ձեզ, ինչպե՞ս եք: Ես լավ եմ, իսկ դուք ինչպե՞ս եք:

Hello, how are you? I’m fine, how are you?

Ես լավ եվ նույնպես: Որտե՞ղ եք ապրում:

I’m fine too. Where do you live.

Ես ապրում եմ Ամերիկայում:

I live In America.

Քանի՞ տարեկան եք:

How old are you.

Ես 35 տարեկան եմ:

I am 35 years old.

Դուք սիրու՞մ եք ձեր մասնագիտությունը (profession):

Do you like your profession?

Այո, ես սիրում եմ իմ մասնագիտությունը:

Yes, I love my profession.

Ո՞րն է ձեր ամենասիրելի (most favorite) երգը (դերը-role):

What is your most favorite role.

Ես սիրում եմ իմ բոլոր երգերը (դերերը):

I love all my roles.

Շնորհակալություն.

Thanks.

III. Գրիր 4 գործողություն, որոնք կատարելու ես հաջորդ շաբաթ: Օրինակ՝ I think I will go to the Zoo. Maybe I will visit my grandparents.

Maybe I will visit my grandfather. I’m going to my grandfather’s birthday. May I go on a trip. I’m going to my uncle ‘s house.

Диалог 16.09.2021

– Хачик, у вас большая семья?

– Нет,  у нас небольшая семья: папа, мама, я и младший брат.

– А кем работают твои родители?

– Мой папа – футболист, он играет в футбольной команде <<Бананц>>. Мама – учительница информатики, она работает в школе имени Д. Варужана.

 – А твой брат?  Он работает или учится? Сколько ему лет? 

– Моему брату 3 года. Он ходит в детский сад.

Մաթեմատիկա 16.09.2021

167.  Տուփում կան 41 գնդիկներ՝ կարմիր, կապույտ և նարնջագույն: Կարմիր գնդիկները 20 անգամ ավելի են, քան նարնջագույնները: Քանի՞ կապույտ գնդիկներ կան տուփում:

Լուծում

  1. 20:1=20 կարմիր գնդիկներ
  2. 41-1-20=20 կապույտ գնդիկներ

Պատ.՝ 20 կապույտ գնդիկներ

168. Աշակերտը, կարդալով օրական 10 էջ, 6 օրվա ընթացքում  կարդացել է գրքի կեսը: Քանի՞ էջ կա գրքում:

Լուծում

  1. 10×6=60 էջ 6 օր
  2. 60×2=120 էջ գիրք

Պատ.՝ 120 էջ

170. Զրահավորված ասպետի զանգվածը 120 կգ է, ընդ օրում ասպետի զանգվածը 40 կգ-ով մեծ է զրահի զանգվածից: Գտե՛ք զրահի և ասպետի զանգվածները առանձին-առանձին:

Լուծում

  1. 120-40=80
  2. 80:2=40 կգ զրահ
  3. 40+40=80 կգ ասպետ

Պատ.՝ 80 կգ ասպետ և 40 կգ զրահ

Ռւուսերեն 16.09.2021

Упражнение 3. Ответьте на вопросы по модели. Модель: Чей это учебник? – Это мой учебник.

  1. Чей это словарь?

Это мой словарь.

  • Чья это книга?

Это моя книга.

  • Чьё это письмо?

Это моё письмо.

  • Чьи это карандаши?

Это мои карандаши.

  • Чей это класс?

Это мой класс.

  • Чья это сестра?

Это моя сестра.

  • Чьё это окно?

Это моё окно.

  • Чьи это тетради?

Это мои тетради.