Իմ ուսումնական ամառը

Բարև ձեզ, իմ անունը Արամ է: Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Հարավային դպրոցի 5.1 դասարանում: Ես այսօր կպատմեմ, թե ոնց եմ անցկացրել ամառային արձակուրդներս: Ամառային արձակուրդների ժամանակ ես գնացել եմ Սպիտակ քաղաք: Այնտեղ ես կարդում էի Վիլյամ Սարոյանի պատմվածքները և խաղում էի ընկերներիս հետ: Ես և ընկերներս խաղում էինք ֆուտբոլ, պահմտոցի, բռնոցի, գոլից-գոլ և վոլեյբոլ: Հետո ես գնացի Սևան քաղաք: Ես լճում լողալ եմ սովորել, գնացել եմ լիճ: Նաև ես լողացել եմ պապիկիս այգու լողավազանում: Ես ընտանիքիս հետ գնացել եմ  Ալավերդի: Ես տեսել եմ Լոռվա բերդը, Սանահինի, Ախթալայի, Հաղպատի և Օձունի վանքերը, ուսումնասիրել եմ Լոռվա քարանձավները: Ինձ շատ է դուր եկել Պարնի-Զարնիի քարանձավը: Արձակուրդս անցավ շատ հետաքրքիր և հագեցած:

Автобиография

Я, Бадалян Арам Оганнесович, родился 23 декабря в  2011 году в городе Ереван. Проживаю по адресу: город Ереван, улица Шираза, дом 10, кв. 20. Учусь 5-ом классе Образовательного комплекса ,,Мхитар Себастаци». У меня карие глаза, каштановые волосы. У меня средний рост. Мой отец — Оганнес Бадалян, работает в банке. Моя мама-Армине Аргаманян, работает в суде. Мой брат-Геворг Бадалян, ему скоро 3 года, он ходит в детский сад, он очень веселый, мы его называем ,,смайлик». Мой любимый цвет-красный. Мое любимое животное-волк. Когда я был маленьким и отдыхал на море с моей семьей. У меня была татуировка – голова волка. Моя любимая игрушка- это автомобиль. Я очень люблю рисовать и у меня много красивых картинок.